Hanımlar merhaba. Aylardır burayı takip ediyorum ama bir türlü üyelik açmamıştım. Sırf bunu sormak için açtım. Doğum yapalı yaklaşık 80 gün oldu. Sezeryan ile doğum yaptım. Kanamam bir türlü kesilmedi. Doktorum 40+20 olabilir demişti. Ancak onun üstüne de 20 gün geçti. Kanamam bitmeden adet oldum desem 20 gün adet olamamam herhalde. Doktorum kanamayı kesmek için doğum kontrol hapı verdi ama o da işe yaramadı. Başına gelen var mı? Neden olabilir? Ne yapmalıyım? Teşekkürler.