Minnieme_ Kızlarrrr 15 aylık kızım var uyadan önce kefir icireyim dedim 3 yemek kaşığı kadar içti sonradan tadina baktim bozuk oldugunu fark ettim ama kötü koku kesiklik yoktu 3 kaşık kadar içti bisey olur mu ne yapmalıyım üstüne yoğurt yediriyorum suan
endoplazmikretikulumiste Minnieme_ kefirler kapağı açıldıktan sonra açıldığı günde dahil olmak üzere 3 gün içinde tüketilmesi gerekiyor .
Beyzacar1 Kusma gözlerde kayma denge bozukluğu vs yoksa bişey yoktur. Üç kaşıkla zehirlenecegini de zannetmiyorum yine de içini rahat etmiyorsa boğazına parmaginizi sokup kusturun