Merhaba arkadaşlar nasılsınız? 1 yaş huzursuzlugu yaşayan varmı aranızda? Ne kadar surer bu durum? Bılemıyorum benım bebegımde 1 yaş sendromundanmı ya ne ama artık laf dınlemıyor olmaz dıyorum gulerek yapıyor dışlerden dolayı cok cok aglıyor, daha once her haraketımı taklıt eden bebegım sankı artık buyudu ve ben soyledıklerımı yapmak istemıyor) ne zaman surer anneler? Cok zorlanıyorum aglamalarına . Kucak goturuyorum yok kucakta da durmuyor. Yere koyuyorum kucak ıstıyor emekledıgı ıcın yurumeyıde henuz yapmadı . Baya zorlanıyoruz