Merhaba arkadaşlar 14 aylık bebeğim var burun akıntısı tıkanıklığı başladı gribe çevirmeden temizlemek istiyorum ama inanın 14 aydır hiç yapamadım. Videolar izliyorum buradaki postları okuyorum yok anam yok çıldırcam. Otururken denedim, biraz öne eğerek denedim, geriye yatırarak denedim, olmadı yan yatırarak denedim bir türlü sıktığım serum fizyolojik diğer burnundan hiç çıkmıyor. 2-3 ml bir burnuna sıkıyorum az yapıyorsun ondan çıkmıyor diyorlar bir şırınga dolduruyorum yarısına gelince bakıyorum diğer burnundan çıkmıyor korkuyorum kulağına va gider diye. Nasıl yapabilirim sizler nasıl yapıyorsunuz yardımcı olursanız sevinirim. Bebeğim harıl harıl şuan .