Salihakabaktan19 İyi akşamlar hanımlar kızım 4 yaşında dişlerinin bir çoğu çürüdü ve ağrı yapıyor ağlıyor öyle diş hekimine gösterdik daha önce daha çok küçük çekim yapamam dedi dolgu yaparlar mı var mı sizinde böyle problemleriniz?
tubasd Salihakabaktan19 4 yaşı bilmiyorum ama 2 yaş civarı uyutuk tedavi ediyorlar genelde sizinki büyük dolgu için gidin görüşmeye çocuğunuz durursa yaparlar muhtemelen. Gidene kadar karanfil kullanabilirsiniz