HandeK Gamzeliiix09 mamajoo suluk gerçekten çok güzel hem akıtmıyor hemde uygun fiyatlı ucu philipse göre biraz sert ama..bende philips avent vardı okadar çok akıtıyorki bebek sırılsıklam oluyordu bu suluğu denedim çok memnun kaldım tavsiye ederim 90 tl ye aldım
Caglabaki Gamzeliiix09 Munchkin markalı aldım hem akıtmıyor hemde hemen öğreniyor biraz pahalı ama trendyolda bazen flash indirime giriyor bende öyle aldım philips almayın çok akıtıyor sadece görüntü çevremde kim kullanıyorsa akıtıyor dedi ve çok pahalı nuk markada akıtmıyor güzel
Senass Bebeğim hiç biberon kullanmıyordu alışmadığı için alıştıramadım daha sonra da yani suyu bile içiremiyordum Munckhin suluk var şuanda pahalı ama ömürlük yani iyi almışım suluğunu kendi bulup içiyor içine her türlü içeceği koyuyorum
HandeK Gamzeliiix09 160 ml büyüğüde var hemen hemen aynı fiyat yalnız yeni başlayan için küçük daha kullanışlı
Mervie Aventin alıştırma bardağının ucunu bebeğim dişiyle deldi. Yedek başlık satılmıyor çöp oldu ürün.Mamajo aldım bende daha sert en azından Akıtma yapmıuo
Nurrr1 Gamzeliiix09 biz 160 kullanıyoruz 9 buçuk aylık bize yetmiyor açıkcası günde 2 kez dolduruyorum o yüzden bebeğinizin su içme durumuna göre büyükte tercih edebilirsiniz bence 🌼