İyi günler benim kızıma da bıngıldağı çok küçük dediler ve baş çevremiz de küçüktü mikrosefaliden ve trigonasefaliden şüphelendiler.çok zor günler geçirdim.önemli olan baş çevresinin düzenli artıp artmadığı.bıngıldak dışında sütürları açık mı?şuan 9 aylık olmak üzere.hiçbir gelişimsel geriliği yok şükür.çok hafif bir trigonasefali teşhisimiz var ama kesinlikle ameliyatlık değil dedi doktor.baş çevremiz biraz küçük ama en alt sınırdan gidiyor.az da olsa buyuyor.önceleri stresle mezurayla gün geçiriyordum artık bıraktım varsın biraz ufak olsun başı sağlıcakla buyusün butün yavrucuklar.Allah korusun