omerngy 1 hafta kendiniz dusinuzu sıksaniz aslında uyuyabilir. Bak şöyle sabah uyandihi zaman ona abi veya abla oldun artık kendin uyuyabilir sin de . Ve gece uyandigi zaman veya normal uyuturken abi abla oldun şimdi kebdin uyuyabilir sin ben yanındayım gibi şeyler söyle. İlk 1 hafta biraz sıkıntı oluyor özellikle geceleri çok ağlıyor ama hemen geçiyor gerçekten. Benimde oğlum 30 aylık bende kısa vir süre önce yaptım. Gece kalkmayı bıraktı ayrıca yanına yatınca da uyuyabiliyor. İlk başta yarım saat 45 dk suruyordu şimdi ise en fazla 10 dakika