Klymeneninatlasi Xsevgiuzun geçen hafta sattım daha 90₺ tüh denk gelse buradan ilan açardım hiç aklıma gelmedi
Yagmur1c Xsevgiuzun bende kırmızı renk var hello baby marka sayılı kullandı oğlum 150 TL den verebilirim
OlmazolsuncuzdanImdamIlyonlar Keşke Türkiyeden taşınmamış olsaydım,Bedava verırdım bacım 2tane var bırısı yenı ,nasıp olur en güzelı