yeniannefiliz canım benim aç olan bebek ağlamadan durur mu hiç ?
Sadece anne sütü alan bebekler kabız olmaz . Kabız olsaydı birkaç gün aradan sonra yaptığı kakanın katı olması gerekirdi. Ve huzursuz olurdu.
Dr Osman gönlüal izle , hastalanmayan çocukları takip et ve rahat ol.
Aile hekimleri çocuk konusunda uzman değil. Aylık kontrollerine gidiyorsundur. Bir sorun olsaydı doktorun söylerdi. Çocuk doktoruna git onun yönlendirmesine göre hareket et
Benim bebeğim iki gün kaka yapmamıştı doktorum günlük bir çay kaşığı zeytinyağı önerdi.
Bebeklerin uykuları bu ayda düzenli olmuyor. Bazı bebekler de geç uyuyor seninki de öyleymiş. Huzursuz değilse problem yok