Cerenmert Hayir bebeğim emzik tutmuyor bunun yerine beni kullanıyor. 2 gün önce akşam 17.30 civarında uyandı emdi birkati emdi birakti derken sanırım goguslerim bosalti sonra bir ağlama krizi saatlerce ne yapsam susmadı memeyi veriyorum almıyor ağlamaktan gece 12yi geçmişti saat artık aklıma mama mi versem acaba dedim ve siringayla yaklaşık 20ml kadar mama verdim ve uykuya daldı. Böyle bir durum yaşayınca bazen sutumun yetmeyeceğini düşündüm ve elimin altında bir Biberon olsun istedim. Yada bilmiyorum meme reddi mi yaşıyoruz bazen hiç anlam veremiyorum şuana kadar hep anne sütüyle geldik kilo alimida iyiydi. Kafam karışık…