Boncukkizim düzenli kullanmadığım halde 2,5 ayda memeyi reddetti cebelleşiyorum tekrar emsin diye ama asla emmiyor uyurken emzimem de yeterli gelmiyor şırıngayla kaşıkla denedim ağzında biriktirip yutmuyır ve ağzından geri akıyor emzik desen çok nadir tutuyor zaten biberon kullanmayın diyorlar ama başka çare kslmıyor şaşırdım ne yapacağımı biberonu emziği bırak, atakta duşta uykuluyken emzirmek dışında önerisi olan var mı