Yarensen benim bebeğim hiç mama kullanmadı o yüzden bineron cok sık kullanmadim gaz yapıp yapmadığını bilmiyorum. Ama arada sut sagip biberonla veriyorum sun 4.5 aylık şu falanda içiyor biberonla. Biz nuk kullanıyoruz. Çok memnunum kavranması falan baya kolay oluyor ama dediğim gibi gaz yapıp yapmadığını konusunda pek bir fikrim yok