Arel22 Bebeğimin alt 2 dişi çıktı ama şimdi dişten midir nedir bilmiyorum asla ek gıda yemiyor zorla verince ağzında tutuyor yutmuyor. Sadece mama içmeye başladı su bile içmiyor? Normal mi acaba başına gelen var mı? Çözümü olan var mı?
KeremikoMoM_ Arel22 ah ah neler yaşıyorum ben. Bizimki mamayı bile içmez oldu. İki gündür neler çektiğimi bir ben bilirim. Çıkana kadar sabredicez mecburen
KeremikoMoM_ Arel22 canları yandığı için yemek istemiyorlar bence zaten çokta halsiz bu günlerde şu an 9 aylık
KeremikoMoM_ Arel22 aynen bizimde ilk dişlerde az bi huzursuzluk olmuştu sadece. Şimdi üstten çıkıyor doktor dördünün birden çıktığını söyledi sanırım ondan. Epey de sürer dedi
Arel22 Duyguozder alt dişlerinde ateş olmadı ama şimdi diş çıkıyor mu bilmiyorum pazardan çarşambaya kadar eteşlendi yemek yemedi hala yemiyor ama şükür ateş geçti