Merhabalar,
Oğlum 6 ay 6 günlük. 5 aylıkken ek gıdaya başladık. Ek gıdaya başladı başlayalı hep kabızlık sorunu yaşıyoruz. Artık durum baya kötü oldu bu nedenle fitil bile denedik. Neredeyse her gün gün kurusu veriyorum. Bunun dışında günlük neler vermeliyim? Ve nelerden uzak durmalıyım acaba? Sizler de aynı sorunu yaşadınız mı?