muserrefasaf oğlumada sütüm yetersiz gelmişti ve 1-2 ay sonunda formül mamalarıda asla yememeye başladı ki aklımıza gelebilecek tüm mamaları denedik. Daha sonra hero baby aldık 4,5 aylık olmuştu başladığında 2 yaşına kadar yedi zor bıraktırdık ama🤦🏼♀️ Bu arada hero baby biberonda yapılmayada uygun, ben biberonda yediriyordum bir tık sulu gibi yapıyorsunuz kıvamını zaten siz ayarlarsınız. Biberonun ucunuda biraz bıçakla delmiştim çünkü öbür türlü kalın bir mama olduğu için biberondan içemez