Selam güzel anneler, oğlumu yarım gün kreşe yazdırdım Nisan ayında başlayacağız. Okul burada 15 senedir bilinen, güzel, donanımlı bir okul. Butik kreş gibi de değil büyük. Her şey çok iyiydi aslında içimize çok sindi ve kayıt yaptırdık. Sonra kameraları sormayı unuttuğum geldi aklıma 😔 Bu arada kayıt için kırtasiye ücretini de ödemiştik. Her neyse tekrar aradım sordum. Artık sınıflarda kamera bulunmasına izin verilmiyor, vardı ama toplatıldı. Yalnızca giriş çıkışlarda var dedi 😔 Gerçekten böyle mi bilenler aydınlatsın lütfen.. Çünkü kamera meselesi önemli. Ben bi sıkıntı olsa nasıl kanıtlayacağım? Nerden göreceğim? Kafamda deli sorular 😒