Kbetul 2 aylık kızım hala öyle. bazen gazdan yapiyo ama dogdugundan beridir tazyikli olmasına cok agliyo. ne zaman süt gelse ağzına aninda ağlayıp bırakıyor. sadece bolca sabretmemiz gerekiyor. aglasada sizlasa da bi sekilde emzirmeye calis. aglasada bi sekilde karnini doyuruyolar illaki