9 aylık kızım grıp oldu burnu tıkandı bogazlarında kızarıklık varmıs saglık ocagına götürmüştüm amoklavin vermısti 1 hafta once ama antibiyotik kullanmak ıstemedıgım için vermemıstım şimdi sesi kısılmaya basladı bugun antibiyotige basladım aranızda kullanıp etkisini goren varmı bıde doktor bırsey soylemedı kac gün kullanmam gerekıyor bu ılacı?