Kızlar iyi akşamlar. Kızım 14 aylık şuan doktorumuz 1 yaş kontrolünde kan tahlili istemişti demiri 37 çıkmıştı. 4. aydan itibaren bestiron kullanıyorduk doktor kan tahlilinden sonra 1 cc ocean demire başla dedi. Ocean kabız yapıyor mu bestironda hiç sıkıntı yaşamamıştık ya nerdeyse.🤷🏻♀️ yada 1 cc mi fazla geliyor acaba sizce?