Ayy kızlar az önce bebemi uyuttum. Ben kundağı tülbentle yaparım normalde ama bugün kundak yaptığım tülbenti yıkadım diğerleri de oyalıydı bi yerini yırtar diye onlarla yapmak istemedim penye şalımla deniyim dedim çok iyi oldu esnek yapıda olduğu için hemen şekil aldı kesinlikle deneyin 😍😍