aliaras_2022 ben 3 gün oldu iceli ve 2 ci gun icdigim zaman az miktarda bişey geldi ve halada öyle yani gündelik kullandığım ped cok az bulaniyor yani her degiwdigimde 3.4 damla bişey gelmiş ama çocuğumu herzamankibgibi emziriyorum ve bi sorun olmadi yani