Lilybaby ben de annem ve ablam, kardeşim olduğu hâlde öyleydim onlar gidince boşluğa düştüm ağrılarımla nasıl bakıcam deyip ağlardım zamanla oturuyor her şey. 3 ay sonra başla bir şey çıkıyor belki ama anne olmaya daha da alışıyor insan. Umarım zorluklarınız kolaylaşır, yavrunuzu sağlıkla büyütürsünüz .gerçekten dert etmeyin hemen büyüyorlar bol bol güzel kokusunu içinize çekin tekrar gelmeyecek bu zaman 🥲😇💐