Atlasmu kızlar merhaba mama sandalyesi kullanıp memnun kaldıklarınızı paylaşır mısınız ben aktivite masası olandan ve ikea antilop düşünüyorum sizin önerdiğiniz bir şey var mı
Scemiha Bsrln seffaf olan tepsisi cikiyor diger beyaz olan tepsiside çıkıyormu. Bende almayı düşünüyorum
Atlasmu ecrinn123 cidden memnun musunuz ben onu da düşündüm yeni gelcek şimdi arkadaşımın ablası hiç memnun kalmamış bebeği çıkarıp koyarken vs ve hep kaymış diyo
ecrinn123 Atlasmu içine oturma minderi alabilirsin 🫶 benim bebeğim 2 buçuk aylık şimdiden aldım fiyat artışı olmasın diye ileride. Güzel duruyo ben de arkadaşlarımın tavsiyesiyle aldım öneririm canım
Bsrln Scemiha evet iki yerde çıkıyor hatta oturma minderi de çıkıyor ister silin ister yıkayın ben ayda 1 yıkıyorum her öğün sonrası da siliyorum
Handeiyi Ek gıda sürecinde olan anneler mama sandalyesi ayak desteği için mağazama bekliyorum ❤️ https://ty.gl/vrg4sa2a81
Bsrln Scemiha rica ederim güle güle kullanın ben çok memnunum 6. Aydan beri kullanıyorum suan 13 buçuk aylık kızım arkadasım hamile ona da hediye olarak almayı düşünüyorum tabi fiyatlar artmış biz 450 ye aldık suan sanırm 750 falan