Gizemefend Oğlum 1 yaşına girecek, eşim ve benim sigortamız yok. Oğluma özel sigorta yaptırmak istiyoruz sizce mantıklı mı ? Çoğu şeyi devlet karşılıyor ve sigorta yaptırsak dahi hastanelerde para ödeniyor. Kararsız kaldım
Elika00 Gizemefend ben doğduktan sonra yaptırdım hemen. 15₺ ödüyorum sadece. En azından randevu bulmakta sorun yaşamıyorum tahlilleri çabuk çıkıyor. Allah korusun bir yatış durumu olsa yüzde yüz karşılıyor. Bence mantıklı. Bebeğiniz herhangi bir Tanı almadan önce yaptırın eğer yaptıracaksanız
papatyam-34 Gizemefend Bence yaptırmak çok mantıklı keşke muayene sınırlı olmasa daha iyi olur ama yine de güzel bir şey ☺️ Sadece 15 Tl ödeniyor. Testlere falan ücret ödenmiyor. Sınırsız ambulans çağırma hizmeti var. Allah korusun hastanede yatış olması gerekirse ona da herhangi bir ücret ödenmiyor. En iyi yönü de randevu istediğin zamana alabiliyorsun. Malum devlet hastanesinden randevu almak baya zor oluyor. Bir dezavantajı şey olabilir yazılan ilaçları genel de devlet karşılamıyor ve biraz pahalı olabiliyor.
macakizi8 Mantıklı yapmanızı öneririm sigortanız olduğu zaman özel hastaneye gittiğiniz zaman sadece 15 tl ödüyorsunuz şuan bir muane 700 tl ekstra testlerle daha da yüksek fiyatlara çıkıyor
Elika00 Deletedmom_110 acıbadem ben geçen sene yaptırmıştım şubatta yenilenecek her firma farklı verir siz fiyat almalısınız. Özel şartlara da iyice bakın
OptimusPrime Gizemefend Tamamlayıcı sağlık sigortası var çocukların. Para ödemiyorsunuz. Muayene katılım payı 15₺ ödüyorsunuz tüm muayene+ serum+ tahliller için. Hatta benim kızım 6 gün hastanede yattı gece gündüz serum+vitamin+ antibiyotik aldı. 15₺ ödedim çıktım.
Gizemefend Çok teşekkür ederim herkese 🙏🙏 tavsiyelerinizi dinleyerek ben de yaptıracağım en kısa sürede bi sigorta firması arayıo bilgi alacağım.