Çarşamba günü 09:40 dünyaya geldi paşam teyzeleri. aşırı acıyor şişmiş benek benek olmuş az kanamış gögsümmm. Lansıhınnn ve mustela göğüs ucu kullanıyorum. Göğüs pedi de. Vücudumu yıkadım sürdüm yine yok. Birde ayaklarım baldırlarımmm geceden beri şişti zorlanıyorum basmakta sıvı tüketimim var ve gaz dolu karnım ötüyor acayip ilk doğumumda olmamıştı böyle siz de yaşıyor musunuz?
Ve kilo olarak 74 le girdim 71 immmm şuan bebişim zaten 3200 doğdu niye gitmedi anlamadım :(