saresmami Bexsero 3. doz olcaz kizim, en son 940 tl ödemistim. Yeni yilda zam oldu mu acaba? Bilgisi olan var mi?
eymenzeynep saresmami oğluma ve kızıma yaptırdım Salı günü. Toplamda 2 doz bexero aşıya 2500 tl ödedik. Tanesi 1250 tl
papatyam-34 Nesoooolera Hastanede yaptırdık nerede oturuyorsunuz bilmiyorum ama Pendik medicalpark da yaptırdık