Mertbabyy herşey ile denedim aktivia ile uzadı, yayla yoğurt mayasıyla keza aynı, bir iki kez iyi tutturdum o da mayalanan yoğurttan ayırdığım mayayla…Sanırım sorun bende, ısıyı ayarlayamıyırum. Bir de süt çok farkediyor, SEK cam şişe tam yağlı çok güzel mayalandı mesela.