Sellyslly ilk olarak sabah 7-8 gibi uyanıyorlar hemen 45-60 cc mama yapıyorum huysuz olmasınlar diye, tekrar uykuya geçirmiyorum bakımlarını yapıyorum sonra çıngırak sallıyorum 1-1.5 saat geçmiş oluyor oo ara ağlıyorlar aranıyorlar. Hemen mama yapıyorum 60 cc veriyorum içiyorlar.
9-10 gibi uykuya geçiriyorum bebek sakinleştirici müzik var onu açıyorum daha sonra piş pişe geçiyorum
Gün içerisinde minumum toplamda 5 saat uykuyu doldurmadılarsa sürekli uykuya geçirmeyle uğraşıyorum uyuyorlar. Ve artık uykuları uzun oldu düzenli oldu belli bir süre içerisinde alıştılar.
Akşam 18:30 da mamalarını veriyorum öncesinde ikisinide yoruyorum kucagıma alıyorum dizime ters çeviriyorum diğerini omzuma atıyorum seviyorlar öyle
19:30-20:00 gibi emziklerini veriyorum sıkıca sarıyorum ellerini kollarını beşikte sallayarak uyuyorlar yeri geliyor sallamama bile gerek kalmadan uyuyorlar kendileri
Beşik cibinliğine iple kırmızı oyuncak bağladım ona bakarak uyuyorlar değişiyor durumlarına göre
Geceleri asla mama vermiyorum sadece emziriyorum, sütüm yetmez diyordum ama yetiyormuş daha güzel uyuduklarını farkettim
Sormak istediğin baska bişey varsa deneyimlerimi söyleyebilirim