Ozzgem 7 aylık bebegim var cildi hep kuruydu sık yıkayıp yag suruyordum ama artık kabul kabuk olmuş cildi resmen deri dökülüyor o derece kurudu. Sizlerde başına gelen var mı cildi icin ne kullandınız
Susamuru Ozzgem benim de aynıydı büyük ihtimalle kullandığın şampuan vucut jeli ve kremden oluyor ben mustela avakado yağı ve çok kuru ciltler için kremi var ona geçtim 2 günde geçti benim bebeğimin cildi morarmıştı artık onu bile geçirdi
Ozlem2904 Ozzgem ben her banyodan sonra babyme bebek losyonu suruyorum oğluma baya fark ettirdi. Bebek yaglari gozenekleri tikiyor diye okumustum
Ozzgem Susamuru bende mustela yi merak ediyordum onu deneyim bari ya cildi kabuk kabuk olunca çok üzüldüm