Hiç görmedim ama her bebek farklıdır tabiki. Bir de ilk çocukta insan ne yapacağını bilemiyor hangi gaz damlası, hangi yiyecekler gaz yapar, hangi pozisyon daha iyi, hangi masaj iyi gelir gibi. Ben de ikinci çocuğumda daha tecrübeli olurum daha hafif atlatırım diye düşünüyorum. Tabi tecrübesi olanlar daha iyi bilir 😊