Smyrnaasimrani
Yok tv ile asla yemez zaten 😁 hiç yapmadım da.
Bende saatli açıyorum. Yani TV saati oluyor. Bazen saatler değişse de önemli yapılacakların önüne geçmiyor.
Bu saat oldu ekran açmadım.
Şu an mesela parka geldik anneannesi ile oynuyor bende arkadaşımla görüştüm ve buraya baktım size yazdım😊 çok detay yazdım gibi ama sanki beni yanlış anlamıssınız gibi geldi ondan yazdım 🌼