DemetF gece beslenmesiyle alakalı olduğunu düşünmüyorum. Ben gece beslenmesini kesmedim benimki de öyle. Bu dönem böyle sanırım. Kızıyor, bağırıyor, inatlaşıyor sürekli bi azarlama halinde. Allah konuşmuyor konuşsa neler der kim bilir😂 ama bi tek bana böyle babasına, dedesine falan normal davranıyor