Bebegim 45 günlük arada atesi cikiyordu gece hastanede kaldik cikmadi hic burnumuz tikaniyor ve halsizligimiz var .
Kanda idrarda felan birsey cikmadi allaha sukur o yuzden doktor ilac vermedi. Global rahatsizlik yani klasik grip Atesini kontrol et burnu tikandikca ac dedi ve eve gonderdi.Atesimiz yok ama bebegim halsiz uyumakli hep
Burnunuda aciyorum surekli …ilacsiz bu sekilde bebegi duzelen oldumu ne kadar surer tahmini acaba basina gelem varmi?