zeynepoyku33 Hanımlar merhaba , 2 aylık bebeğim var emziriyorum ama gercekten çok yoruldum. Artık iş yapamiyorum sürekli emmek, kucak istiyor. Mama vermeyi istiyorum ama kaç CC vermeli miyim yardımcı olur musunuz?
Deletedmom_68 zeynepoyku33 Bu günler geçici. İnan bana zamanla daha az emecek rahatlayacaksın. Biraz sabır et🙏🏻
Cigdemm124 zeynepoyku33 mamadan mamaya fark ediyor aldığınız mamanın üzerinde ayına göre miktarları yazıyor sma veriyorum 120 CC yazıyor ama bizimki daha az içiyor birde emiyor.mama tercih ederken üzerine bakın aylarına göre belirtiyorlar kaç ölçek ne kadar CC yapmanız gerektigini