Arkadaşlar bebeğim ilk 3 ay o kadar güzel emiyordu ki 30-40 dakika memede kalıyordu aylık kilo alımı 600 ve 750 gr arasıydı.(2.860 doğdu) güzel toparladık sonra 4. ayda 5 dakika emmeye başladı ve kilo alımı düştü 4.ayda 350 gr almıştık 5. ay kontrolüne gittik sadece 200 gr almış doktor dogum kilosunun 2 katına çıkmış ama yetersiz dedi 1 ay daha emzir sonrasında mama ya da ek gıda konuşuruz dedi. size sormak istediğim şu Sütüm var 2 saat emzirmesem göğüslerim doluyor bebeğim doymuyor desem huzursuz da değil öğlen uykularımız falan gayet güzel ama sorun ne bilmiyorum 5 dakika emiyor bırakıyor verince tekrar alıyor sonra tekrar bırakıyor ve etkin emdiğini de düşünmüyorum. aynı durumu yaşayan var mı? bir de tayzik sorunumuz var ama doktor 5 aylık bebek tayzikle başedebilir dedi bilemiyorum lütfen yardımcı olur musunuz?