Bebegim 11 aylik.normalde avent kullaniyorduk.ama bu aydan sonra damakli emzik kullanmaya karar veridim.fakat kac numara alacagima karar veremedim.normalde 6-18 ay almam gerekiyor fakat bazi okudugum yazilarda buyuk emzigin damak yapisini daha fazla bozdugu ayrica nasil bizim gogsumuzun ucu buyumuyorsa emzigi aylara gore cesitlendirmenin yanlis oldugu yaziyordu.bir cok anne 1 yasindan sonra bile 0-6 ay emzik kullaniyormus.siz ne dusunuyorsunuz?bu konuda bilgisi olan var mi?