Kizlar sağ omuzumda yillardir olan bir yağ bezesi var pek bir zararı yoktu bana ama yıllar içinde biraz daha büyüdü ve son zamanlarda içten içe sızlar gibi ağrıdıgini farkettim. Genel Cerrahi gün verdi ameliyatla alım için fakat başka bir açıklama yapmadı. Sizce alınmalı mı yada daha önce bu operasyonu geçiren var mı