RedFlower_ Evet kızlar ikinci bebeğim olsun istiyorjz ama Bir buçuk senedir yok olmuyor Eşim şehir dışında çalışyorr ayda 10 15 gün evde Bir anne bir posta polik asit iyi geldinginj yazmış sizlerde oldumu kullanan
kahvekokusuu RedFlower_ ben kullanmıştım bebek istediğimiz zaman 4. Aydan sonra baktım ki bebek olmuyor bıraktım 6. Ayda hamile olduğumu öğrendim 🥰 alakası var mi bilemiyorum
Wanderlust RedFlower_ cocugunuz olmuyor degil esinizin geldigi gunler yumurtlama gunlerinize denk gelmiyor. Ovulasyon testi alip yumurtlama gunlerinizde birliktelik yasamaniz lazim
vaveyla_1 RedFlower_ folik asit hamilelikten 3 ay önce ve hamileliğin ilk 3 ayı kullanılır bebeğin herhangi bi omurilik ve beyin merkezli doğum kusurlarını önler bebek için önemli bir vitamin yani hamile kalmaya yardımcı olmaz.
Zeliff RedFlower_ arkadaşım kullanmıştı 8 ay bebekleri olmadı kullandığı ay gebe kaldı. Bana doktor hamileyken yazmıştı.
mingos folik asit hamile kalmak için değil, hamilelik düşünenler için bebeğin beyin gelişimine destek olması açısından veriliyor bildiğim kadarıyla