Dorukkusumunannesi Kızlar haftaya kadın doğum doktoruma muayene olmaya gideceğim çocuğum 2 yaşına girdi bir türlü gidemedim hazır giderken hediye de götürmek istiyorum çikolata ve çiçek geldi ama sizler ne önerirsiniz veya sizler ne aldınız tavsiyelerinizi bekliyorum
mysa2 Dorukkusumunannesi kişiye özel biblo yapan sayfalar var bence güzel olur hem masasına koyabilir ya da anı köşesine sizden bi hatıra olur 😊
Dorukkusumunannesi okuyor bende almadım ama işte biraz cocugum sıkıntılı zamandan geçmişti ondan sebep gidemedim şimdi almak istiyorum bende güzel fikir aslında ama biraz da özel olsun istedim
Dorukkusumunannesi Birkullanici bana çok klasik bir hediye gibi geliyor çiçek bana da alınsa oyle hissediyorum ya
mysa2 Dorukkusumunannesi ajandalar çok gidiyor doktorlara boşuna masraf yapmış olursunuz . Hatta birçoğunu danışanlarına veriyor onlar da 😊
Birkullanici Dorukkusumunannesi yani şuan kafamı doktoruma ne alacağıma takacak durumda değilim elim boş gitmemek için çiçek götürcem diğerine de baklava götürmüştüm 😂
Dorukkusumunannesi Birkullanici elbette bu sizin düşünceniz ben çok sevdiğim için kafama takmış durumdayım