tospikannesiiii Doktor 5 öğün. 3 ana 2 ara olarak yazdı ama. 3 ana oluyor uyku saatine denk geliyor ara öğünler sizin nasıl
Ebruceyda tospikannesiiii 3 ana ogun yapiorm bazen dut kurusu muz fln veriorm ara ogun olarak ama cok doyurucu vermemeye calisiorm. Anne sutu ana gidasi olmali o kdr yerse nasil sut icecek ve sut geri cekilmeyecek? Ben boyle iyiyim bebegimin de tahlilleri temiz gelisimi onde cikti.
Sedaalya tospikannesiiii benim doktorumda öyle dedi ama mü küm değil 3 ana öğün yaparsak öpüp başıma koyuyorum 😂
Mavikelebek54 Sedaalya aynen ya bizimki geç uyaniyo 3 öğün zor sığdırıyorum o kadar öğün vermem için emmemesi lazım 😂