Ebruli101 Kızlar Diyarbakır’da olanlar sorum sizlere Üçkuyulardaki anaokullarınin adını bana söyleyebilir misiniz ? Tokide oturuyorum buraya hangisi çıkıyor
Bernur_TR Ebruli101 merhaba yeni gördüm mesajınızı bende Üçkuyu tokiler de oturuyorum küçük melekler anaokulu var bize yakın onu mu diyorsunuz acaba ???
Ebruli101 Bernur_TR evet orayla da birkaç tane daha vardı görüştük ama temmuz kaydında alabileceklerini söylediler ☺️
Ebruli101 Bernur_TR alıştık çok şükür ☺️ mecburen alışıyoruz tayinci olunca siz güzel zamanda gelmişsiniz biz Ağustos sıcağını gördük 😂
Bernur_TR Ebruli101 ben hala pek alışamadım komşu yok arkadaş yok onun etkisi de var sanırım😌 yaa evet sıcağını görmedik ama namını duyduk 😄
Ebruli101 Bernur_TR benim komşularım çok şükür iyi yaşıtda olduğumuz için çay kahve saati yapabiliyoruz 🌸
Ebruli101 Bernur_TR inşallah 🌸bende herskesle samimi değilim sadece kendi katımda olanlarla diğer komşularla selamlaşma 😅 toki malum 24 daire var😂
Bernur_TR Ebruli101 bizim kinden 8 daire 4 katlı zaten o küçük tokilerden ama karşı komşumu geldim geleli hiç görmedim yanii o kadar sessiz 😂😂😂