Kizlar oğlum 4 aylık. Anne sutu ve gunde 2 kezde 3 olculuk mama iciyor. Son 1 aydir tam popo arasindaki pisigi geciremiyorum. Bepanthol, penaten, laroshe posey onarici krem, hamazinc krem ve oneriyle arko krem denedim hic biri fayda etmedi. Doktor Fucicort basladi olmadi 1 hafta sonra dermotrosyd ve eumovate basladik oda fayda etmedi. Surekli kaynatilmis suyla pamuk islayip siliyorum 2 gunde bir zaten dus aldiriyorum,molfix bez kullaniyorum. Baharatli yemiyorum gazli icecek icmiyorum. Kayinvalidem o kadar da olcak diyip duruyo ama benim gordukce icim aciyo neden kipkirmizi olsun cocuk. Napabilirim uzun sure gecmeyen pisik yasayan oldu mu?