lceLady sağ olun oğlumdaki belirtisi düşmeyen yüksek ateşti. Eşimle bende öksürük ve şiddetli baş ağrısı oldu, devamında yüksek ateş aşırı halsizlik oldu. ENFLUVİR diye bir ilaç var, doktor eşimle oğluma verdi bu ilaçtan onlar iki güne toparladılar. Bu ilaç grip belirtilerini ortadan kaldırıyormuş ama ben hamile olduğum için kullanamadım ve grip oldum o da geçmek bilmedi