Yalnis anlamassaniz bende birşey sormak istiyorum bebeğim 7 aylık hep emzirdim biberon felan almadı ama bana çok bağımlı babasına bile gitmiyor ve bende biraz nefes almak istiyorum sağım yapan arkadaslar hepmi biberon alıyordu yoksa hem emzirip hem biberonda aliyorlarmi yani ben ilk dogdugunda denemiştim biberon olayını ilk aylar sonra denemedim acaba alirmi artık büyüdügu için :( yada başka türlü yedirme yöntemi varmı sütü