Minikannesi9 Merhabalar, ana kucağı kullanım süresi ne kadar aylıkken bırakılmalı. Elimde manuel ana kucağı var koydum mu kendim sallıyorum beş bucuk aylık olduk artık oturması için 6 aylıkta bırakmayı düşünüyorum. Sizce
Whatornot Minikannesi9 benim kız 4 ay 20 günlük bazen oturtuyorum bazen de ana kucağına koyuyorum hala bırakmadım benim elektrikli olanlardan. 3. Ay sonrası bazı doktorlar oturmayı uygun buluyor
ipekizil Minikannesi9 su an bebisiniz kac aylik bilmiyorum ama henuz donmediyse donme riskine karsi yerde tutmanizi oneririm ana kucagini
Minikannesi9 tatlibiranneo bende artık anakucağimı sattım, oturarak ilerleyecez ayy ana kucağı büyük rahatlık onsuz şimdi nasıl ilerleyecez bilmiyorum
Minikannesi9 ipekizil ipekizil bebiş beş bucuk aylık 4. Aydan bu yana dönüp duruyoe. Dün dolap hesabıma koymuştum bugün sattım valla artık oturup oynuyarak ilerleyecez galiba