Bebeğimde köpüklü kaka var laktoz intörelansıdan şüpheneliyorum aynı durumu yaşayanlar süt alerjisi mi yoksa laktozdan dolayı mı yazabilir mi lütfen süt alerjisi olabilmesi için döküntü kırmızı kabarcıklar kakada kan olması gerekirmiş ama bizde yok yoğun gaz ve köpüklü gürültülü kaka var laktazm damla kullandım bitti relaktaza geçtim bebeğim 2 aylık olacak kaç damla vermem gerekir 2 saatte bir besleniyor