Merhaba kızlar bebeğim 5.5 aylık ben 4.5 aydan beri ne yemek yesem onada ağzına veriyordum bi iki kaşık ucuyla damak tadı gelişsin diye .. şuan da da sofrayı yemeği görünce aşırı seviniyor ve yemek istiyor herseyden iki gündür aşırı huzursuz emiyor ama emme sonrası yüzü gülmüyor asla eline geçen ekmek verdim alınca aglypr veya başka bir yemek verdiğim de kaşık ucuyla devamı gelmezse ağlıyor 😅 zaten iştahlı maşallah kızıma bende dünden beri başladım meyve püresi veriyorum bugün ilk kez tarhana çorbası verdim içti böyle emmeyi bırakır diye de korkuyorum yani bu arada ilk kızım a 6. Ayda başlamıştım ek gıdaya o zorla alıyordu herseyi bu sefer annemleri dinledim ne bulsam verdim bebeğime maşallah iştahlı 5. Ayda yoğurt havuç tadımı elma muz vermiştim alerji olucak bişey yok gbi duruyor ben vermeye başladım ama meme reddi olur mı çekiniyorum biraz çünkü yemekleri daha çok benimsiyor bırakırsa çok üzülürüm