Kızlar selam,
Ben tedavim yüzünden emzirmeyi bırakmak zorunda kalıyorum yani aslında ptesi belli olcak emzirip emzirmeyeceğim ama benim umudum yok pek fazla. Kızım 7 aylık bu zamana kader emdi. Biz ilk 1 hafta görüşmedik atom aldığım için annemdeydi, şimdi ptesiden beri birlikteyiz ama mesafeliyix biraz uzun süre kucağımda tutamıyorum. Neyse ptesi günü o da bitecek. Benden önce bi şekilde alışmış çok zorlanmış ama beni görünce yine meme geliyo aklına özellikle geceleri. Bu arada ne emzik ne biberon hiç birini almıyo kıyamet kopuyo resmen sabahlara kadar ayaktayız. Memeyi unutturmak veya emzik biberon aldırabilmek için neler yapmam lazım. Tabi zaman itibariyle anlıyo herşeyi direk ağzını kpatıyo anne sütünü bile kabul etmiyo bugünler için biriktirmiştim bi ton ziyan olacak diye korkuyorum. Çok küçük ama benim malesef başka çarem yok. Tecrübelerinizi aktarırsanız çok sevinirim. Hala annemdeyiz yardım etsinler diye yarın evimize geçicez inşallah biraz daha rahatlar diye düşünüyorum :(((