Okuyanbiranne Si her söylenileni polimiğe çevirmeye çalışmasanız daha iyi iletişim kuracağız. Postun sahibine yanlıi bilgi vermişsiniz daha neyin savunması, evet yanliş söylemişim öyle değilmiş öğrendim deseniz konu kapanır gider. Başka bir konuda fikriniz uyuşmadığı kişilerle diğer postta uyuşabilir, gerginliği devam ettirmeye gerek yok. Konuyla kimsenin alakası yok yazan kişinin görümcesi dışında. Bilmiyorum bana davranışınız normal gelmedi, üzerinde bir düşünün derim kişisel gelişim adına